ALPINE PRO Polska Sp. z o.o. jest spółką córką firmy ALPINE PRO a.s., zajmującą się produkcją oraz dystrybucją odzieży, obuwia i sprzętu sportowo-outdoorowego pod marką ALPINE PRO. Centrala firmy mieści się w Pradze, gdzie swoją siedzibę ma Zarząd firmy oraz wszystkie główne działy. ALPINE PRO należy do najbardziej liczących się firm z branży sportowo-turystycznej zarówno na rynku czeskim, słowackiem jaki i na europejskich rynkach wschodzących. Istniejąca od kilkunastu lat marka, na rodzimym rynku jest liderem w zakresie rozpoznawalności marki oraz sieci dystrybucji. Produkty ALPINE PRO dostępne są u partnerów niezależnych oraz w sieci sklepów własnych i franszyzowych. Ponadto poprzez własne oddziały firma umacnia swoją pozycję na rynkach: Słowacji i Węgier, natomiast współpracując z lokalnymi partnerami jest również obecna m.in.: w Australii, Belgii, Chorwacji, Rosji, Serbii, Słowenii, Francji, Kanadzie, USA i innych krajach.


ALPINE PRO koncentruje się na tworzeniu kolekcji odzieży i obuwia outdoorowego, odzieży narciarskiej, odzieży lifestyle oraz plecaków, śpiworów i innych akcesoriów przydatnych dla entuzjastów outdooru. Dzięki temu marka ALPINE PRO oferuje swoim Klientom szeroki wybór markowych produktów do różnych rodzajów aktywności, charakteryzujących się atrakcyjną relacją ceny do jakości i nowoczesnego design. Produkcja odbywa się w wyselekcjonowanych fabrykach zlokalizowanych zarówno na Dalekim Wschodzie jak i w Europie.


Wybrane powody zachęcające do nawiązania współpracy z ALPINE PRO:

1. Kolekcje produktów dopracowane poprzez najlepsze studia projektowe.

2. 75% kolekcji stanowią nowe projekty.
3. 25% w kolekcji to najbardziej popularne modele z poprzedniej kolekcji.
4. W produkcji wykorzystywane są wyselekcjonowane i testowane materiały.
5. Zanim materiały zostaną użyte w masowej produkcji, eksperci z dziedziny outdoor’u testują je w najtrudniejszych naturalnych warunkach.
6. Nad kontrolą produkcji nieustannie czuwają wyspecjalizowani pracownicy ALPINE PRO.
7. Poziom wskaźnika reklamacji 0,3% potwierdzeniem wysokiej jakości wykonania i materiałów.
8. Ścisłe przestrzeganie reguły atrakcyjnej relacji ceny do wysokiej jakości.
9. Profesjonalny serwis sprzedażowy.
10. W każdym sezonie dostępne materiały graficzne, informacyjne oraz promocyjne.
11. Wsparcie z zakresu zagospodarowania powierzchni handlowej, ekspozycji produktu oprawy wizualnej.